Barneyfly effect

2009.03.11. 07:50 csibiur

Mielőtt bármibe is belekezdenék...szval sokat gondolkoztam ezen, hogy most a szülinapi smsekre kell e válaszolni v nem, a wiwes üzikre kell e v nem, az üzifalas üzenetekre kell e v nem...mind szülinapos! Aztán arra jutottam, hogy nem kell, mert szerintem ez 1 olyan fajta dolog amire nem vár reakciót senki, habár tudom, ha én küldök, nyílván várok visszajelzést. Ezt hívják úgy h "akkor most miafasz?" Tehát nagyon aranyosak vagytok mindnyájan akik felköszöntöttek és hálás vagyok ezért a csodálatos hétvégéért. Komolyan, újabb hétvége, mikor túlcsordul bennem a szeretet és 1 kis részem ottmarad a szegedi pályaudvaron. <3
felejthetetlen hétvége. legendary.

(és akkor most amivel eredetileg kezdtem)

De most komolyan gyerekek (nagyon, nagyon nehezemre esik magyarul írni. az imént a guys-ot töröltem ki a gyerekek előtt/helyett, kinda szétszedi az agyamat...látjátok. offtopic)

Szval tökjó, hogy van egy HIMYM-ünk és abban egy Barney Stinsonunk akit csak szeretni lehet vagy ha nem akkor u have no soul. Vagy mégsem? vagy most mi a fasz? I mean picit is gondoljunk már bele h Barney milyen ember??!...hogy kezeli a nőket stbstb. és akkor 8 oldalról hallom vissza női ismerőseimtől, köztük az exemtől is (akit mint kiderült nem fogok elhívni az esküvőmre merhogy weird, bocs nyúl), hogy Barney a legnagyobb arc és wádápp és high five meg tiny five és Haaaaave u met csabi/csibi (magyarra fordítva persze...működik bezony. emlékeim nincsenek, bizonyíték van, közreműködésér Petinek örök hála :) )
Ennek ellenére kétlem, hogy a való életben is így állnátok hozzá egy olyan emberhez, mint Barney. Mégis minden férfi próbál picit hasonlítani rá, minden nő picit le akar vele feküdni. És amikor high five-ozol a barátaiddal (pff barátok, szval a bro-iddal) akkor elgondolkozol h ez most gáz v nem, most 1 picit mind barney-k lettünk e vagy nem, de igazából nem gáz mer kurvajó érzés...mármint a pacsi...true story.
Sokat elárul ez am. az emberekről. Meg a nőkről is. Meg arról, hogy mindenki szeret 1 kiadósat dugni és aztán elindulni a másik irányba. Csak ilyet nem csinál az ember. Vagy akkor most mégis? én tényleg nem értem. Mostmár akkor lehet úgy bánni a nőkkel mint 1 darab szarral? Mert Barney így bánik velük, de Barney a legnagyobb arc (szerintetek, nők szerint) kettősnyíl...értitek. Tudjátok évek óta van a gépemen a fotók mappámon belül egy ilyen mappa, hogy "szeretkezni_akarok_velük". Képek ismerőseimről, akikkel szeretkezni akarok (nem egyőtök, aki most ezt olvassa bennevan). 1 ideje már nem vezetem, mert semmi értelme, kibaszott ciki, de legfőképp iszonyat gyerekes. Vagy akkor most ez menő? Nem vagyok miatta totál paraszt? 

Az a baj, hogy a kérdéseimre jó magam is tudom a választ. Vagyis nemtudom. sejtem. whatever. könnyebb lenne úgy élni mint barney...de ki akarna úgy élni mint ő? Igazából csak olyan furcsa ez az egész. Furcsa és fárasztó. és összetett, de legfőképpen szar. Utálok embereket megbántani...But I do. all the fuckin' time

11 komment

Címkék: sorozat ideges káromkodós

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr42995240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pen 2009.03.11. 10:21:57

Barney nem azért jó arc,mert mindenkit megdug,és kihasználja a nőket.azért szar arc.
Barneynak én (de lehet hogy mindannyian)inkább a barátai szeretnénk lenni,mint Robin vagy Lily.Akiket szeret,és akiket nem használ ki.mert óriási dumái vannak,mert pacsizik,mert sztorizik,mert..mert..mert

DeluksZ 2009.03.11. 12:05:40

Ezt a bejegyzést én eskü nem értem... Mármint, van benne egy értelmes mondat is?:)

zsaniunokatesó 2009.03.11. 12:38:08

How I met függő lettél...én már túl vagyok ezen az érzésen, nehéz volt letenni a sorozatot!Barney arc...nagy arc...és én mondjuk simán lefeküdnék vele...sztem mindenki, bár a maga módján van benne valami béna valami áááá, fúj dolog!
JAhh amúgy uncsitesóim, csak h tudjátok már PS 3-unk is van :)

Alexandria 2009.03.11. 23:40:24

"minden nő picit le akar vele feküdni" - nem picit.
Both Barney aaaand... Larney ... egyszerre! ...elkalandoztam.
nekem is van ilyen mappám. csak nem ez a neve.most akkor gáz vagyok?
amúgy tényleg nem túl értelmes, grat:D

Alexandria 2009.03.11. 23:46:38

(nem vagyok, mert 3 éve bele se néztem)

a róka 2009.03.12. 11:07:50

én nem szeretem barney-t. dugni is inkább robinnal, ha már...

a róka 2009.03.12. 12:05:23

najo néha egy kicsit

csibiur 2009.03.12. 17:12:04

@Alexandria:
Kedves Alexandria, ha lehet, mély és őszinte (és plátói) szerelmem irántad minden egyes alkalommal csak nő, mígnem 1x fel nem robbanok (énmár 2 éve nem nyúltam hozzá kb)

amugymeg mivan Teddel???? én vagyok az egyetlen aki Teddel dugna, ha már...? - persze ha nő lennék persze

Pen 2009.03.14. 04:16:54

ugyan Csipu...én is Teddel dugnék(meg Robinnal..ha ugy)de ha lány lennék.ja,de avvagyok

yoshii 2009.03.14. 21:32:03

mappája mindenkinek van, csak mondjuk nekem johnny deppel, jensen acklesszel meg jake dzsilenhóllal van tele.
barney meg azért arc, mart akármit is tryin to put off, hogy ő a kan meg az aszomnessz, akkor is kiderül időről időre, hogy igenis kurva szeretetre méltó (amikor element lilyhez SF-ba, etc). az meghogy mindenki mért akar vele lefeküdni, csakmer, hogy lássuk hogy milyen is az, vagy nemtom. amúgy neil patrick harris meleg. durva.
amúgy kedves "exem" (köszi mellesleg ezért a kedves megszlításért...görény), én akkor is meghívlak az esküvőmre (ami remélhetőleg sosem lesz), mert sokkal vírdebb lenne ha nem lennél ott. ennyi.

csibiur 2009.03.15. 23:19:46

kezeket fel aki szerint az "exem" egy inappropiate megszólítás. pláne ha az ember exéről van szó...tessék, overreacted...paraszt :)
süti beállítások módosítása