Pszichoszomatikusan beállítva a felső lencséstó

2009.03.17. 19:03 jet-son a másfélkegyelmű

Rég nem hallattam magamról, de most összeszedem gondolataimat...legfrissebb élményem, hogy megnéztem Renával valamint Milkbrotherjével a Made in Hungária c. filmet...nos nem volt rossz...én szeretem azokat a zenéket. Fenyő Mikit annyira nem, de ha a rendőröknek anno így beszólt volna mint a filmben, akkor bizony sorba kiköpködte volna a fogait, valamint a szart is kiverik belőle. A film nagyon jól indul...a zenegépes old feeling gecijó. Jól össze van rakva a sztori, és én röhögtem is párszor. :) Mutiék tuti élvezték volna.

Egyéb: kaptam pontjogot jvt.hu-n, így pontozó tunerré avanzsáltam. Jeááá

A másik fontos dolog az álomfejtés...Tamás előadta két legutóbbi álmát. Az egyiken máj átültetése volt, és a műtét után ment dolgozni. A második álom, hogy megy az utcán, és 50ft-osok vannak szétdobálva...de rengeteg. És nekiáll összeszedni, de nem fogy és egyre nehezebb a táska, de ő csak szedi és szedi...

...mire főnök: ha rosszat álmodtok és menekülnötök kell, akkor mindig nehéz cipelni azt ami nálad van, vagy nem tudsz futni, de a lényeg, hogy elkapnak és szorul a hurok...

...én meg levontam a következtetést, hogy naná hogy elkapják az embert, ha friss májátültetésen esett át, valamint 80kg 50ft-os van nála....úgy eléggé necces a menekülés.

2 komment

Címkék: filmes párapróság

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr31008201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tibzon 2009.03.18. 15:31:14

80kg 50ftos az kiba sok pénz

jet-son a másfélkegyelmű 2009.03.19. 20:27:54

a lényegre tapintottál barátom!
süti beállítások módosítása