jtstrmstr

2009.09.08. 17:03 csibiur

"Csak valahogy azt érzem, hogy írnom kell. Semmi erőm. Semmi kedvem. Nincsenek gondolataim. Nem is akarom, hogy legyenek. Miután felébredtem közel 3 óra alvás után fél 7 körül, fáztam. Volt egy kissé megviselt cigim. Vettem fél liter forró teát, leültem 1 padra a tiszaparton és néztem a vizet. Meg annak a padnak története is van. Olyan sokmindent le lehetne írni, de annnnyira mi a fasznak? Mindenki ottvolt, mindenki megélte a maga módján és mindenki fogja a kis kopaszodó kobakját hogy never gonna drink again. never gonna think again. never gonna sing again. never gonna dance again..."
Ezeket a sorokat még SZIN-t követő reggel írtam ide, nem fejeztem be, nem publikáltam, el is felejtettem. Csak most akartam írni valamit és megjelent. Törölni meg nem törlünk.

Missed my 2nd day at college. És 2 órán belül elindulok az első edzésemre. Másfél év óta nem fogtam röplabdát. Fogtam helyette ezt meg azt. kilókat, súlyos kilókat. Fura találkozni a jövendőbeli haverjaiddal. ha nem is barátaiddal, de haverjaiddal nyílván. 1 csapat csak így működhet jól. És én annyira meg fogok mindent tenni. és ahogy ezt visszaolvastam iszonyat zavaró hogy tőmondatokban fogalmazok, ergo ti meg tőmondatokban olvastok. Játszunk olyant, hogy random vesszőzhettek a pontjaim helyett. megengedett.

köhöHÖHHHŐŐŐŐŐgőroham FTW -.-

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr601369127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása