Pitymallik

2008.09.02. 08:04 DeluksZ

Zsinórban a második nap, hogy reggel 8 előtt kidob az ágy. Így kell a sulira készülni, vagy így kell? Most láttam ETR-ben, hogy csütörtökön 3 órám van 10:00-12:00-ig. Ez eléggé terhes számomra, ugyanis emiatt a 3 óra miatt járok be ebben a szemeszterben suliba. De imádom, tényleg, semmi bajom nekem ezzel. 15 kreditet tudtam felvenni és annak a fele most egy két órás intervallumba van sűrítve, ráadásul nem is ugyanazon a campuson. (A campus jelentése egyébként rét, mező... egy egyetemista legyen ezzel tisztában. Egy latin szakos meg pláne!)

A képeket még mindig elég furcsamód töltögetik az emberek, de kommentbe senki sem jelezte, hogy valami gond lenne, hát biztosan nincs is. Minden esetre Tessék Ide Kattintani legalább naponta egyszer. Többet nem árulok el, legyen meglepetés, de biztos vagyok benne, hogy nagyon fog tetszeni. Szerdán SZIN after. Ugye? Ugye ugye? Hol?

Az éjszaka lejött Mike Oldfield összes, ha vkiek kell vmi tőle szóljon, megoldjuk okosba.

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem ténylegsemmi

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr9644290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása