Fatelefon rovatunk

2008.09.12. 15:05 DeluksZ

A buszon hazajövén azon gondolkodtam, hogyan nevezzem el a rovatot, amiben Nessustól lopott kedvenc idézeteimet fogom közzétenni, random. Valami jót akartam (oHreally?), úgyhogy elkezdtem szórakozni a mozaikszavakkal. Favourite Quotes from Bálint. Túl direkt, megúgyamúgy lóphasz. Favourites From Bálint. FFB. Előző hosszú, utóbbi kevés és semmitmondó. Favourite From Nessus. Fa-Fo-Ne. Fo+Ne = Phone és ha a multilingvisztikai tulajdonságokat monolingvisztikussá redukáljuk, a célnyelv pediglen a magyar lössz (kétesszel) akkor a Fa-Phone-ból Fatelefon rovat leszen. Ye!

Random Fatelefon:

a dupla részekkel az a baj...,
nos, hogy duplák.

Megírtam a második jpnzh-t (japán zárthelyi röviden), megvacsoráztam tegnap vagy fél kiló párolt-morzsolt-kukoricát, és fáj a torkom. Keresem az összefüggéseket. De lehet, hogy inkább csak tévézek. Nektek meg jó pörit 'zonék. Csók

1 komment

Címkék: poén rovatal

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr11660403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nessus · http://blogmole.blogspot.com 2008.09.15. 22:13:39

ez egészen meghatott, de most tényleg.
süti beállítások módosítása