"Azokon a bizonyos napokon..."

2008.10.01. 20:07 jet-son a másfélkegyelmű

Mindenkivel megesett már, hogy egy nap szarul indul...és utána az is marad. Én ma megkockáztattam, hogy az a mai nap már csak azért is jó lesz, koncert, meg miegymás..

Ehhez képest a szokásos 8óra meló -közben kedves Tamás eldugta a kajám és kilukasztotta a vizesflakonom- helyett 1frenetikus rekreációs túlóra, majd az azt követő 30-40perces mókázás a belvárosi dugóban, de nem a közepén hanem a végén, ugyanis egy nagyon kedves román kamionos úgy gondolta, hogy a belső sávban rohad le a lámpa előtt. Újszegeden a híd lábánál, amiből egyenesen következik, hogy a mellékutcák is bedugultak. De a legjobb, hogy baja felől érkeztünk, tehát részt vettünk egy ingyenes városnézésen. Irány haza, fürdés, kaja, ruha és go koncert. Na ez se jött be. Már elindultam, mire sms, a koncert zártkörű. (itt ki sem térek arra, hogy mindenki lemondta még előtte, de én kitartottam...na jó...meg Edem is) Nem baj, akkor mozi. Norbiék pont bent vannak. Trópusi Vihar. :D:D:D:D Állat lesz. Csak vigyem haza őket átöltözni. Nem gáz, belefér. Mire hazaérünk jön a telefon, 30percünk van kezdésig. Hát az nem lesz meg (kibaszottidegesmindentszétverőszmájl)...de legalább a vacsora fasza és a kutya is örül nekem. Éljen...

Szólj hozzá!

Címkék: búvalbaszott ismik

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr68691386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása