Álmodj kirájlány

2008.10.07. 12:36 DeluksZ

Mindig úgyvan, hogy ha valamiről le akarok szokni vagy valamit mér régen nem csináltam akkor álmaimban előjönnek ezek a dolgok. Gondolom mert akarom őket, csak ugye egyéb okok miatt hiányt szenvedek. Ha például elhatároztam, hogy lerakom a WoW-ot, nem játszok többet, fél év elteltével gyakorlatilag máshol sem jártam álmomban csak Arathi Basinen és írtottam, vagy írtottak. Amikor Adriennel szakítottunk és úgy volt, hogy hülyeséget csináltam, akkor minden másnap megjelent éjszakánként.

Ma este sexről álmodtam. Hol az összefüggés?

8 komment

Címkék: párapróság

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr62701009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibiur 2008.10.07. 12:44:05

Ott hogy magyar ember a szexet SZ-el írja baszod

tibzon (törölt) 2008.10.07. 12:54:25

szex ugyanúgy x-es mitn a kex, hol az összefüggés?

DeluksZ 2008.10.07. 12:55:19

Megszólalt az öcsémben rejlő szittya...

Nessus · http://blogmole.blogspot.com 2008.10.07. 13:17:06

az összefüggés (az álom, a rejtőzködő szittya, és a kex között) egyértelmű.
magyarország végveszélyben, elfogyott a kex.

én pin(g)-pong meccsekről álmodom minden második éjszaka. ma nem, mert ma ógörög leíró nyelvtanul álmodtam. volt egy, amikor meg banánnal beszélgettem, az volt a legjobb.

jet-son a másfélkegyelmű 2008.10.07. 14:01:03

az első dolog ami a fantáziámat bassza az a szex esszel faka

josi 2008.10.07. 14:25:47

mivel dánul úgy írják hogy seks, ezért tökre hozzászoktam és az egyik szemináriumi dolgozatomban kb hatszor írtam le így magyarul: szeksz/szekszuális/szekszualitás..
a tanárnéni diszkréten érdeklődött, hogy nem-e vagyok magyar, vagy a képességeim gyengébbek az átlagnál..

tib 2008.10.07. 14:37:49

nyugi josi ju nát stupido

csibiur 2008.10.08. 00:27:09

az senkinek fel sem tűnt h a király pontosjével van??? olyan mintha mind dilibogyót szednének
süti beállítások módosítása