Ez most nem az a blog

2009.02.09. 19:15 DeluksZ

Gyerekek, én akartam írni mostanság, tényleg, jókat, meg szépeket, de kétlem, hogy menne. Ilyenkor minden olyan gyerekesnek tűnik, minden olyan felszínes. Lehetnek humoros mondataim, lehetnek, vicces szófüzéreim, vagy szellemes megjegyzéseim, de most nem lesznek, ahogy poszt sem, és más sem. Nem nagyon tudok napirendre térni a dolog felett, inkább csak várom a következőt. Mert lesz következő... csak legyen addig elég időnk gyászolni. Mint Pick Szeged drukker, megrendülve és lesújtva értesültem az eseményekről. Nyugodjon békében Marian Cozma!

Már megint csak én nem értem!
De ki fog kiállni értem?

Szólj hozzá!

Címkék: búvalbaszott

A bejegyzés trackback címe:

https://koszonomolaf.blog.hu/api/trackback/id/tr51933026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása